zaterdag 28 maart 2020

Voorbeeldkaart MD Collectie April

Lieve allemaal,
 
De afgelopen weken stond de wereld voor mij een beetje stil.
Ik kon er niet toe komen om iets op het blog te plaatsen,
en ook het kaarten maken lukte me niet.
 
Ik dacht: niemand zit nu op een voorbeeldkaart te wachten,
iedereen heeft net zoals ik wel iets anders aan zn hoofd.
 
Maar vandaag heb ik de knop omgezet, en denk ik dat het nú juist
belangrijk is om zoveel mogelijk leuke dingen met elkaar te delen.

De nieuwe collectie van Marianne Design is vandaag binnengekomen,
ik heb hem nog niet uitgepakt, dat probeer ik morgen te doen.
Wel heb ik een kaart gemaakt naar een voorbeeld uit de Collection88.


Ik heb hiervoor wat oudere materialen gebruikt, die jullie misschien
 ook nog wel in de voorraad hebben, zoals:

Een dubbele rode kaart 14 x 14 cm, en een enkele van 11,5 x 11,5cm
Dessinpapier uit Pretty Papers Bloc PK9079
13,5 x 13,5 cm en van11 x 11cm. Plak de laagjes op elkaar.
Stans en embos de mallen: LR0388 (Doily)
                                                                                          LR0401 (Tulpen)
                                                                                          LR0494 (huisjes)
                                                                                          CR1499(bloemenkan)
                                               Knipvel: MB0133
                                               Clearstamp:EWS2205
                           De geëmboste delen van de bloemenkan zijn beïnkt met distressinkt.
                           Linksboven nog even een leuke strik met tulp bedeltje geplakt.
 
                          
 Deze kaart is dus een beetje MD April Collectie en een beetje
 van mijzelf geworden.
                      Natuurlijk kun je ook de nieuwste materialen gebruiken,
die kun je hier vinden.
                      Bij de nieuwe artikelen staan leuke voorbeelden,
daar kun je ook inspiratie opdoen.
                          
 
 
 
 
Van mijn creatie is een pakketje te bestellen, hierin
zitten alle materialen om de kaart te maken
(inclusief stempel) en de beschrijving. 
Je kunt hem hier bestellen.
 
Voor iedereen een fijn weekend!
 Pas goed op jezelf, en geniet van je hobby..
Kreatieve groetjes, Adri
 
                         
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten