maandag 17 februari 2020

WORKSHOPKAART WK.6 - 2020 met Paasei CR1497

Hallo allemaal,
 
Zijn jullie ook al met paaskaarten bezig?
Het patroontje van de paashaas heb ik gevonden bij
het blog van Marianne Design.
Als eivorm heb ik de CR1497 gebruikt.
 
 
Het is al een ouder plaatje, maar kwam erg leuk uit bij deze kaart. 
Ik heb het patroon iets aangepast met wat meer gras, met daarin
hier en daar wat gestanste bloemetjes, gemaakt met de CR1501.
 
Er staan nog meer leuke borduursels op speciaal voor Pasen.

De stempel is van by Marleen : de CS1043
 
 
De voorkant nog versierd met wat takjes en blaadjes,
gemaakt met de LR0512.
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden,
voor iedereen weer een fijne week, en tot de volgende kaart.
 
Kreatieve groetjes, Adri
 
 
 


1 opmerking:

  1. mooie kaart leuk idee dat ei zo. het paashaasje is ook leuk patroontje.Maak nog wel een kaart of iets anders voor de paas, maar dat is dan voor mijn blog.Ga geen kaarten versturen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen