maandag 26 juni 2017

Mannenkaart voor verjaardag

Hallo allemaal.

Deze keer heb ik een mannen kaart gemaakt  met  een leuk plaatje van  een knipvel  van Els EWK1238 . Voor het maken van deze kaart oude en nieuwe materialen van Marianne design gebruikt. Heb mijn favoriete vierkante mal weer eens tevoorschijn gehaald LR0415



Het designpapier komt uit het blok pretty paper just for men. Dat past kwa kleur heel leuk bij dit plaatje. De volgende  mallen heb ik gebruikt druiven LR0366, klimop  LR0469  dat is vrij nieuwe mal en die past heel leuk bij alle andere materialen die ik op deze kaart heb gebruikt. Stempel CS0987  voor de tekst dat is wel een hele mooie want er staan erg leuk en bruikbare teksten op. Vind het zelf een erg mooi lettertype.  Hopelijk kan ik  jullie inspireren met deze kaart. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen