maandag 10 april 2017

Easelkaart voor pasen

Hallo allemaal.

Deze week  heb ik een easelkaart gemaakt. Dat is weer eens wat anders.

Voor het maken van de kaart heb ik oude en nieuwe materialen gebruikt. Het plaatje is van Tini"s country garden IT565 . De grote mal LR0457 van Marianne design


Dit is de bovenkant van de kaart. Het gras is gemaakt met CR1355  hek met COL1423   paaseieren met   COL1382 van Marianne design.   De kip en haan zijn gemaakt met een shape die van Nellie Snellen SD123 .  Om de kaart te kunnen laten staan heb ik een border mal van Marianne design gebruikt LR0386 .

Hieronder zien jullie hoe de kaart is geworden. Lastig om dit te fotograferen!



Hierbij geef ik nog even de maten door . Kaart van 13.5 X 13.5 cm rillen op 8 cm en dan nog een keer op 8 cm  . Over de voor kant een stukje papier plakken van 8cm bij 15 cm. daarna  groen 7.6cm x 14.6. designpapier 7.2 x 14.2 . Hier de mal op plakken en de rest van de materialen. De bordermal op het onderste deel, zo kan de kaart blijven staan.

Ik hoop jullie te kunnen inspireren met deze kaart.  Tot volgende week. Groeten Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten