maandag 21 november 2016

Herfstkaarten

Hallo allemaal

Tussen de kerstkaarten door  heb ik deze week  een paar herfstkaarten gemaakt.

 Ik werd geïnspireerd doordat wij vorige week een boswandeling maakten en er nog volop herfst stemming in het bos was . Veel bladeren, paddenstoelen. Mooie warme kleuren om ons heen. Ik bedacht me dat ik nog een heel mooi pretty paper blok met dat soort kleuren had Candadian fall PK9138  Ook had ik nog een paar vellen met mooie plaatjes van dieren in de herfstkleuren Marianne design autumn aimals VK9546 en VK9545 daar staan ronde en vierkante plaatjes op. Voor deze kaarten heb ik ronde plaatjes gebruikt.



 
Voor het maken van de kaarten de mooie mal LR0430 gebruikt.  Heb  ongeveer twee dezelfde kaarten gemaakt maar met verschillend papier. De kaarten vrij rustig gehouden, zodat je het mooie papier nog goed kan zien.  Voor de afwerking een bedeltje, knoopjes ,  touw en wat lint gebruikt. IK hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaarten. Allemaal een fijne week en tot volgende week. Groeten Trijntje

1 opmerking:

  1. Twee mooie herfstkaarten Trijntje. Goed dat je vorige week nog van de herfstkleuren hebt genoten. Na de harde wind van gisteren zijn de bomen een stuk kaler geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen