maandag 3 oktober 2016

Christien met een Dutch Doobadoo mal

Hallo allemaal

Deze keer ben ik aan het borduren gegaan. Vind ik ook altijd erg leuk om te doen en het resultaat is ook altijd mooi. Had een paar weken geleden de mal van Dutch Doobadoo square gekocht. En kwam op het idee om daar een borduurkaart mee te maken. Het patroon isvan Christien van de Akker is uit het hobbyjournaal 138. Dat past heel mooi op de mal. Het plaatje is van Yvonne uit de serie Holly Jolly Christmas knipvel CD10747 Voor de afwerking nog wat sneeuw gebruikt.


 Hier komt de uitleg voor het maken van de kaart.  De  mal omtrekken  1 keer op wit linnen papier en daarna 1 keer groter op designpapier. Daarna uitknippen , dus het is echt handwerk. Dan het patroon op de witte linnen kaart prikken. Dan alles op elkaar plakken. Dit geheel op een dubbele kaart van 12x12 plakken . Dan blijft de kaart mooi staan. Het kan ook anders maar zo heb ik het gedaan.

 Hieronder een foto van de achterkant


 
Ik hoop dat ik jullie weer heb  kunnen inspireren. Als er nog vragen zijn stel ze gerust.
Een fijne knutselweek weer. Groeten Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen