maandag 12 september 2016

kerstkaart met uil

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart gezien die ik heb gemaakt uit dat leuke boekje van CraftEmotions.  Christmas nature .  Daar zitten  3 leuke knipvellen en 8 hele mooie achtergrondvellen.   Voor het maken van deze kaart heb ik de ronde basismal ronde passepartout CR1360   gebruikt.

handgemaakt door Trijntje http://trijntjeskaarten.blogspot.nl/


Voor het afwerken heb ik de nieuwe mallen CR1378 dat is de tak onder. De kleine bruine  frutsels zijn  gemaakt met twigs set LR0437 .  De stammen zitten in het boekje.  De veertjes had ik nog in de doos . Voor de afwerking sneeuw en glitter gebruikt. Dit zijn leuke dingen voor dit soort natuur kaarten. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren .

We moeten nog maar even profiteren van het mooie weer... Het is uitzonderlijk dat we nu nog van deze temperaturen hebben.   Ik wil jullie weer een goede week wensen. Groeten Trijntje 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen