maandag 8 augustus 2016

Maritieme mannenkaart met stempel

Hallo allemaal

Het weekend is al weer voorbij.  Deze keer heb ik een maritieme mannenkaart met een stempel gemaakt. Allemaal weer materialen van Marianne design. Het papier wat ik heb gebruikt komt uit het pretty  paper bloc nautical Daar zitten hele leuke vellen in.  De stempel die ik heb gebruikt is van Eline EC0144 daar zitten de leuke tekstjes ook op.

Handgemaakt door Trijntje http://trijntjeskaarten.blogspot.nl/
 
 
Voor het maken van de  passe-partout squares  CR1359 gebruikt. De cirkel met 2 ronde mallen gemaakt. Het touw LR0418  De meeuwen en paal CR1279 . Het  anker met LR0232. De schelpen zijn gemaakt met  punch die CR1363. Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven. 
 Groeten Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen