maandag 25 juli 2016

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Hallo allemaal.


Ik blijf wat in de zomerse kaarten.  Deze materialen zijn zo leuk om dit soort kaarten mee te maken. Vooral als je een kaart moet maken voor iemand die in deze maand jarig is. Zelf vind ik het een kaart voor hem en haar. Heb de kaart vrij eenvoudig gehouden.

handgemaakt door Trijntje http://trijntjeskaarten.blogspot.nl/

De mallen  voor het maken van de kaart  zijn  allemaal van Marianne design. Het papier komt uit het pretty paperbloc  Nautical  De tekst is gemaakt met een oudere clearstamp van Eline EC0138  De grote mal is de flower doily mal LR0388  De strandstoel is gemaakt met LR0423  De schelpen zijn gemaakt met CR1363 .  Dit vind ik een hele leuke mal want je kan er van restjes papier leuke schelpjes mee uit stansen. De meeuw is al een oudere mal. Maar vindt deze zo leuk bij dit soort kaarten. Ik hoop dat ik jullie weer leuke inspiratie heb gegeven. Groeten Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen