maandag 4 mei 2015

Horizonkaart


                                                                 Hoi Allemaal.

De week is al weer om... Dus weer een kaart van mij op dit blog.  Vandaag laat ik jullie een kaart zien die met de nieuwe horizonmallen zijn gemaakt. Daarnaast heb ik het lammetjes gebruikt. Dat vind ikzelf ook zo'n schatje.

 
De volgende materialen heb ik gebruikt alles is van Marianne design
Papier pretty paperbloc PK9107.  De bloemetjes zijn van een ander bloc.  Lammetje LR0358 , bomenrij LR0355 , huizenrij LR0353, hekje en vogeltjes LR0205  , boom LR0203 gras en vogeltje, vogelhuisje LR0204. Ook op deze kaart oude en nieuwe materialen van Marianne design gecombineerd. zo  kun je hele leuke tafereeltjes op een kaart maken. IK ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. allemaal veel knutselplezier en tot volgende week. Groeten Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen