zondag 18 augustus 2013

Kerstkaarten van Trijntje


Vandaag stuurde Trijntje mij haar eerste Kerstkaarten van dit jaar.
Wat een prachtige  kaarten zijn het geworden!


Voor deze kaart heeft ze de volgende materialen gebruikt:
                                                                   Vintagevel VK9530
Stempel van Nellie Snellen CCSK001


 De stempel van Nellie Snellen is deze week weer te bestellen.

Voor deze kaart zijn gebruikt:
LR0178 (Arreslee),LR0179(hert)
CR1251,CR1253(klimop) CR1212 (label)
Knipvel VK9530

Deze kaart  is gemaakt met:
Knipvel VK9530
CR1251,CR1253(klimop)
LR0142 (mini poinsetta)
Stempel CS0872
Pretty Papersbloc PK9098

Als je nog meer mooie creaties van Trijntje wilt bekijken klik dan hier.

Tot de volgende kaart!
Kreatieve groetjes, Adri

4 opmerkingen:

  1. Hoi Adrie Heb je het gezien. Ik heb de kaarten op mijn blog geplaatst en even een link naar je blog gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Trijntje,
      Wat leuk dat je er nog een paar hebt bijgezet.Super!
      Tot morgenavond. Hartelijke groetjes, Adri

      Verwijderen
  2. Hoi Adri en Trijntje
    wat weer een mooie kerstkaartjes zeg ze zijn prachtig
    ik zie jullie morgen avond
    liefs Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kerstkaarten
    ik zag ze op het blog van Trijntje en ben gelijk hier gaan kijken
    ja ze zien er suuuuuuper uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen